Thursday, November 10, 2011

PRODUK NDZ KRIM NO 1 MASA KINI



HARGA: RM 55
HARGA MEMBER :RM 50

utk jadi member senang jer just follow blog nieza.bleh dapat best price..

KRIM NO 1 MASA KINI

UNTUK JERAWAT, JERAGAT DAN MASALAH KULIT


NDZ Cream adalah kosmetik yang diformulasikan dengan teknologi terkini dengan bahan-bahan semulajadi bermutu tinggi. Krim ini bekerja secara ekfektif dengan meresap ke dalam kulit untuk memperbaiki tekstur kulit, membantu, mempercepat pertumbuhan jaringan kulit baru, mengurangi bintik-bintik hitam,bekas jerawat dan jeragat yang degil.

KEISTIMEWAAN:

* Mengandungi paduan dari Ekstrak Mutiara, Ekstrak Akar Manis dan Vitamin B3 yang terbukti efektif membuat wajah tampak lebih putih, cerah dan berseri.
* Diperkaya dengan Lanolin. Bahan ini merupakan pelembap yang berkhasiat untuk menjaga kelembutan dan kehalusan kulit, mencegah iritasi bahkan mampu memperlambatkan terbentuknya kedutan dan garis halus pada wajah akibat penuaan.
* Dapat melindungi kulit dari bahaya sinar matahari. Sinar matahari boleh menyebabkan kekeringan pada kulit dan menimbulkan bintik-bintik hitam pada wajah

CUBALAH!! ANDA AKAN MERASAI KEBERKESANANNYA

KAMI BERI BUKTI BUKAN JANJI!!!

HANYA DALAM MASA 2 MINGGU BAGI KULIT TERUK TERMASUK JUGA RESDUNG

UNTUK KULIT KUSAM HANYA 1 MINGGU




PS: NIEZA jugak gunakan ndz ni terbukti berkesan dulu nieza pakai nutrogena tapi kulit naik jugak jeragat bintik -bintik hitam...tak tau kenapa .lastly tukar pakai ndz...lepas 2 minggu bintik2 hitam dengan sendirinyer hilang..hehe sukanyer...nieza terus kan pakai ndz lepas 3 minggu kulit nieza yang kusam jadi makin berseri..

No comments:

Post a Comment