Friday, March 23, 2012

SF BEAUTY





anda ingin kulit cantik...boleh la try produk ni SF BEAUTY...sy dah mencube sbb tu sy jual..hehehe mmg berkesan dalam mase 3 minggu dah nmpak kesan yer...

SF beauty penemuan daripada sumber semulajadi utk rawatan kulit yang ringkas bagi menyerlahkan kecantikan semulajadi. SF beauty bertindak meningkatkan metabolisma kulit dgn penjanaan sel-sel baru, merencatkan proses penuaan, mengurangkan garis-garis halus, menambahkan ketegangan kulit dan mengekalkan kelembapan semulajadi agar kelihatan muda sentiasa.

Mengandungi Vitamin E utk merawat muka dengan menghilangkan jerawat,jeragat,bekas jerawat, mengecilkan pori-pori serta mencerahkan kulit muka anda.

(bagi yang kulit berjeragat dan pigmentasi sangat lah di syorkan)

INFO SF BEAUTY

Sf beauty merupakan produk dari Kelantan yang dijual secara perseorangan asalnya. Keberkesanan di ketahui dr mulut ke mulut sehingga permintaan sangat tinggi. Ia tidak dipasarkan oleh owner produk tetapi dijual secara perseorangan kpd dealer-dealernya shj. Dan mengikut owner dia, permintaan kini mencecah 4000 set per minggu.

Ada 3 produk sf beauty yg dijual secara set dan berasingan iaitu cream malam, cream siang dan sabun(ada utk kulit sensitif).

SF sabun kecantikan-

Natural dan bersih dengan vitamin E menolong meningkatkan metabolisme kulit, merencat proses penuaan, mengurangkan kedutan dan meningkatkan keanjalan kulit.

SF krim malam-

Bahan semulajadi yang dirumus untuk menghilangkan jeragat dan bekas jerawat disamping memutih dan membersihkan kulit. Menjadi kulit lebih halus dan bersih.

NIGHT CREAM + DAY CREAM
RM 79.90 FREE POSTAGE

SET BESAR PROMOSI
RM 100.00 (DAY CREAM +NIGHT CREAM +YELLOW SOAP NORMAL)
RM 105.00 (DAY CREAM +NIGHT CREAM + GREEN SOAP SENSITIVE)
FREE POSTAGE




SET BESAR SENSITIVE

SABUN UNTUK KULIT SENSITIVE
WITH VITAMIN C
RM 44.90 FREE POSTAGE


CONTOH SET PERCUBAAN
RM 75.00 FREE POSTAGE





TAK PERLU RISAU PRODUK TERBUKTI HALAL
DAN MENDAPAT KELULUSAN KEMENTERIAN
KESIHATAN





Kesan terbukti selepas 3 minggu mengunakan SF BEAUTY kulit kusam bertukar cerah berseri-seri.
kesan jerawat dan jeragat beransur-ansur hilang, tiada lagi masalah jerawat.. kulit menjadi tegang tiada kedutan..











1 comment: